expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

четвртак, 23. октобар 2014.

BESIKTAS~DAN POSLE...

Dok su se godinama unazad Rumuni,Bugari,Maltezani,Kiprani,Grci pa cak i Makedonci,spremali polako za evropski fudbal,mi smo "slavili i skidali"kojekakve Karadzice,Popovice ili Djurice.Najpametniji naravno,umislili smo da ce svi,kaoi mi,zaostati i robovati starim  navikama kada su svi krivi a niko nije kriv.I dok su svi ostali polako dovodili jake sponzore,kupovali sve bolje strance i napredovali na evropskomkoloseku,mi smo tavorili.
Bitno je bilo samo ko je koliko uzeo od prodaje,ko je sledeci na listi pijacara i kako dovesti bilo koga za dzabe.Jos od odlaska Ivana Tomica,prekinuta kupovina solidnih stranaca,zatim plansko vracanje starih i iskusnih igraca i nenamensko prodavanje,dovela je do toga da nas voljeni klub tone sve dublje u Evropi.Ulasci na srecu u grupne faze,neke solidne ili dobre igre i po koji biser na terenu ne mogu sakriti sve ostalo koje nam,onako kao sinoc,zveknu kao samar ekipe poput Ludogoreca,Apolona ili Besiktasa.
Mozemo se mi kuropecati jos,ali ne dugo.Sinocnjih 0:4 nije poraz malog Stevanovica protiv Den BaBe na terenu,nego je poraz svih onih koji su dozvolili da PARTIZAN u sastavu nema po dva igraca na svakom mestu u timu,dostojnih na sve zahteve i izazove u Evropi.To je poraz sveukupne politike"stvaranja idola"u klubu i nedodirljivih zasticenih persona.Kada se njih oslobodimo,kada novac ne bude u dzepu nego na racunui kada bude sluzio za napredak i evropski prosperitet kluba,onda ovih poraza nece biti,i naravno ne ovakvih.Sve do tada mozemo mi vikati"uprava napolje"do iznemoglosti,mozemo zvizdati kapitenu Voji,mozemo psovati Dzigija ili Danka,ali postici napredak necemo.Sve dok za"protivnike"budemo imali Vodafon,Gasprom,Sonny,Fly Emirates i ostale a budemo istrcavali pred njih"cistog"dresa,primacemo po 4-5 komada.Bez obzira koliko obozavali Saleta,Beku,Drinu,Skuletu ili Darka...oni protiv azdaja iz Evrope koji primaju i po 80 000 hiljada funti nedeljno,sami nece moci.
Zato neka ovaj sinocni poraz bude jos jedna opomena"glavonjama"a ne nama,jer mi smo svoj stav pokazali sinoc na stadionu.Ko je mislio da ce biti drugacije,grdno se prevario..
JER,MI PARTIZAN VOLIMO SRCEM CELIM!!!
GOXY:)

Нема коментара:

Постави коментар