expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

среда, 29. октобар 2014.

MOZDA DA,MOZDA,NE?DULE,CUVAJ SE!!!



Ja priznajem da ga ne volim,jer ga naprosto OBOZAVAM!Priznajem da mi je uzor u skoro svemu:kosarkaskoj,zivotnoj filozofiji,razmisljanju,hrabrosti i PARTIZANSTINI!"Branio"sam ga svuda i uvek, kada je bio napadan,prozivan provociran.Sa rodjenim kumom sam bio na krv i noz kada ga je, davno, i dve trecine JUGA prozivalo i bilo u"svadji" sa njim.Mrzeo sam i mrzim svakog ko mu zeli zlo,od onih sa druge strane koji ga vredjaju i psuju.
Pronasao sam i neko opravdanje za,ne tako davni,dogadjaj sa Bogdanom.Video sam u tome neko dobro i za nas i za momka.Nisam zeleo ni rec opet da napisem protiv coveka koji je tolike godine BOG za sve nas.ALI...
Ovo veceras NIKAKO nije trebalo da se desi."Resetovanje,pridavljivanje,privilegija"ili kako god cemo nazvati ovaj dogadjaj,nikako vise ne moze da bude "ponos"KK PARTIZAN!!!Otac,roditelj,staratelj,ucitelj,trener...sve,sve ali ovo NE!!!
Momci bez novca,samopouzdanja,pobeda a u strahu da im se ne dogodi ovo sto se OPET dogadja.Zato,u svlacionici glavom o zid,nogom u zadnjicu,sakom po obrazu...samo NE ovako!!!
DULE VUJOSEVICU,LEGENDO,KRALJU UZORE I BOZE...Ne valja ti vise rabota...ne zbog mene,tebe,Andrica ili onih tamo...ISKLJUCIVO I SAMO ZBOG NASEG PARTIZANA!!!
Pamet u glavu ,ruke u dzepove!!!
GOXY:)

Нема коментара:

Постави коментар