expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

среда, 24. децембар 2014.

BABOVIC STEFAN...DOBRO MI SE VRATIO!!!:)

 PUCE BOMBA!!!
Za nekog prskalica, za nekog dinamit...sve u zavisnosti kako ko posmatra ovog momka i sve sto se oko njega desavalo sve ove godine...
"Tatin sin, surak nepozeljnog, Babinjo, maestro, ispuusena lula..."mozemo ga zvati kako god, u zavisnosti"kojoj struji pripadamo" koliko verujemo ili ne pisanju stampe ili pricama "u poverenju"...
Za mene BABINJIO je sjajan tehnicar, iskusan fudbaler i kreator igre koji,u ovakvoj JSL, i najbolji igrac jesenjeg dela sezone...Igrac koji je na svojim ledjima opet u PARTIZANU imao"prokletstvo prezimena"kao i Scepovici i jos neki momci(Bjeka-svojevremeno).Momak koji je vracanjem na mesto zadnjeg veznog izgubio svoju kreaciju, sigurnost u pas i poziciju u klubu koju je imao posle svog povratka.Naravno, i decko koji ce opet izazivati podeljena misljenja i komentare na utakmicama(ako se vrati)i biti OPET meta psovanja pljuvanja i kritika...
I opet kazem...Ja "SVOJE MESO NE JEDEM"...Jescu se u sebi ali bodriti svakog ko nosi taj dres...Pa makar citav stadion zvizdao,ja necu.Za mene,decko zna da igra fudbal, ima kvalitet da donese prevagu na terenu(ako igra gde mu je i mesto)i sa NEPONOVLJIVIM KAPITENOm moze da doprinese novom centarforu da se nadaje golova.Sve ostalo za mene,nebitno je...A vi,kako hocete...DAKLE:
BABINJO,AKO SE VRACAS-DOBRO MI DOSAO!!!
GOXY:)

Нема коментара:

Постави коментар