expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

уторак, 27. јануар 2015.

ZAR NISTA PAMETNIJI NISTE???

 ZAR NISTA PAMETNIJI NISTE???
Pripreme u toku, hodnicima i po sobama setaju se menadzeri i probisveti...Ne dovodite na vreme OPET nikog, a OPET ce te prodavati pred kraj priprema...Ne interesuje me titula osvojena u ligi gde se sve zna, interesuje me POMAK u Evropi, a to mozete uciniti jedino ozbiljnim pojacanjima u ekipi... i to vec sada., na vreme , da se tim konacno uigra i zna.
Nista manje ne doticu me ni imena koja kruze kao pojacanja...dovedite , pa cemo ih oceniti...ovako, dozvoljavate jednom bivsem vodji navijaca a skorasnjem deliocu "packi i samarcica" u komsiluku, da ispira usta sa Vama po novinama i portalima...Kako se ponasate, tako vas i cene...osvojene titule, igre u dresu ili prethodne zasluge padaju u zaborav...niste vise isti, kao sto nismo ni mi...Mi sada trazimo mnogo vise a vi, ako ne mozete da ispunite zahteve SVETINJE, dovidjenja prijatno!
IMA SPOSOBNIJIH I VESTIJIH!!!


Нема коментара:

Постави коментар