expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

понедељак, 16. фебруар 2015.

GROBARI PISU...DISKRETNI HEROJ U TELU MALOG DECAKA...PRICA IZ BARICA...



Subota 14 ferbruar! Ako cemo po onoj narodnoj "ako se po jutru dan poznaje" ovo ce biti zaista lep dan! I bi! Predivan dan da se pomogne dragim osobama..osobama koje nemaju nista,kojima je tvoje malo njihovo puno!Tako mi ljubitelji Sportskog Drustva Partizan izrazismo zelju da pomognemo nasem dragom drugu,prijatelju Miroslavu Gajicu-Misi Tumbasu!Najvecim od svih nas! Skupili se Grobari,ljudi dobre volje kazu valja se nesto uciniti! Ni meni nije bilo tesko da krenem put Baric sitija koje postade popularno upravo zbog Mise! Sa kesom nalik Misine ja sam krenuo,velim nije mnogo al danas nas 10 kao ja-extra! Kad tamo-Mali Brat! Prve reci koje sam mu uputio i eto ostade on meni mali brat! Klinac kovrdzavom kosicom,bistrim pogledom radi li radi! Smirgla on onu ogradu,ja ga upitah:Mali brate gde su ti ostali?Kaze:"Nema nikoga sam sam dosao"?Govoreci mi to gleda pred noge dok nervozno skida rdju i prljavstinu sa rukama da bi se pozdravio sa mnom!Ja onako zbunjen sta se desava jer sam na netu procitao da se opet sprema "velika akcija"!Bio siguran u to!Nazalost razocarenje!No nebitno je ovo moje razocarenje koliko je bitno sta mali brat radi za Partizan i Misu a da niko to ne kaze!Niko a znaju mnogi?Na moje pitanje zasto je to tako dobijem odg ne voli da se slika?fore i fazoni!Juce je ofarban prvi sloj kapije,pljuste slike,kupi se slava,pisu se hvalospevi! A ON? Gde je decak koji je sam kupio boje na buvljaku koje su teze od njega i doneo ih! Njega niko ne spominje? Ja cu! On je sam bio te subote iako su mnogi obecali da ce doci ali im je bilo draze da spavaju do podneva!Sam je radio a nigde ga niko ne spominje niti bilo ko zna sta o njemu!?.Na moje pitanje upuceno njemu ,odgovorio je:"Meni je bilo puno srce kada je Misa skoro zaplakao kada je video kako mu farbamo ogradu,a to da li ce neko da me pohvali to mi nije bitno!.Misin osmeh i "to miki" mi je i vise nego dovoljno! Aloo ljudi da li prepoznajete znacaj ovih reci?Da li prepoznajete kakav biser imamo medju mladjom populacijom,mladjim grobarima? Dok je takvih kao on mi se nemamo cega bojati! "COVEK JE BICE KOJE JE CESTO SADJEN ALI RETKO NICE? TI SI JEDAN OD RETKIH MALI BRATE! POSVECENO DISKRETNOM HEROJU- BRISCOLU!
ALEKSANDAR DOYA DOJCINOVIC

1 коментар: