expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

четвртак, 12. фебруар 2015.

"..KO OKA DVA...DO ZADNJEG DOLARA..."

"Pomesana su mi osecanja"..."Sa suzama u ocima napustam voljeni klub"..."U srcu mom ostace moji GROBARI"..."Uvek cu se vrattiti u moj PARTIZAN"...
Bla-bla, truc...Ma, dokle vise majstori?Pocecu vise da cenim Gagica koji je okrenuo se i otisao ostavivsi sve iza sebe i drzeci razloge u sebi nego vas koji punite dzepove a nas je...te u zdrav mozak!!!Naravno, svako od nas trazi bolje, jace i vise i svako od nas bi zeleo da se obezbedi u ovoj nesrecnoj drzavi ali,...Ma, jb mi se sta misli Tumbakovic, Ciric,sta zahteva Vucic ili bilo koji"glavonja", ja ako te VOLIM i ako si mi u srcu, ja cu POGINUTI za tebe!!!Kakva uprava, kakvi pojedinci,kakvi pritisci?Sedim u mom klubu makar ne igrao za kaznu sto me nisu prodali, ali ga VOLIM!!!Treniram i cekam, cutim i radim...ali ga VOLIM!!!
Samo bez te patetike i bez siljenja one stvari na nama koji to nismo zasluzili...Idite momci, ne okrecite se i ne brinite za one koji egzistenciju ne mogu obezbediti,ali ga VOLE!!!Istinski ga VOLE i sve bi za njega dali...
Zaludjujte Holandjane,Ruse,Engleze, neka vam oni pisu transparente i liju suze za vama.Nas ne zatupljujte jos vise od onoga koliko smo vec , ovde u nepricavi, zaludjeni.Nacicemo mi nama nove Skuntelate, Lazovice , Volkove, Stankovice...i sa dve leve ako treba...samo da VOLE PARTIZAN!!!
GOXY:)

Нема коментара:

Постави коментар