expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

понедељак, 23. март 2015.

PAR PITANJA MALOG NAVIJACA PARTIZANA UPUCENIH "VELIKOM PREDSEDNIKU"...

Od kada je gavran pocrneo,nije se desilo da jedan predsednik SVETINJE,na direktno i zvanicno pitanje novinara odgovori sa:"Koji k...c me sada pitas...:???
E,posto sam ja odavno obecao da necu psovati ovde i da necu kvariti mnoge klince i klinceze koji ovo citaju,pokusacu doticnom da uputim prilagodljiva pitanja njegovom recniku , koja ce on,na tom "svom jeziku" valjda razumeti?
1)Znate li vi predsednice, gde ste uopste dosli i koga predstavljate?
2)Znate li da,na mestu na kome se nalazite,i u dobru i u zlu, treba biti dostojanstven poseban i kulturan?
3)Znate li vi da mesto na kome se trenutno nalazite, nije ni nalik stranackoj prciji,fotelji ili porodicnom nasledju?
E sada,posto sam ja"mali navijac"a vi "veliki predsednik" koji svoj recnik poistovecuje sa narodom,evo par pitanja koje ce te razumeti na narodski nacin!!!
4)Koji moj krasni ste onda prodali dva centarfora a jednog poslali na pozajmicu,ne dovodeci ni jednu zamenu?
5)Koji moj krasni,kao"veliki biznismen i privrednik"ne nabaviste tricava tri miliona nego zivite od prodaje jednog igraca i busate se u grudi kako ste"spasli"PARTIZAN?
6)Koji moj krasni ste vec uspeli da se sukobite u lozama gde ste god bili,sa funkcionerima protivnika ili novinarima?
7)Kojeg djoku vam je potrebna zastita na svakoj utakmici od strane nekakvih"janicara"ako tvrdite da ste deo PARTIZANA i njegov "vojnik"?
8)Koji moj krasni ne odgovorite novinaru kad vas lepo pita kako ste procerdali vec 4 boda od kada ste dosli, a obecavali ste mnogo i svasta?
9)Kojeg mog djoku sklapate ugovore sa"generalnim sponzorima" koji su smesni finansijski i koje je javno predsednik JSDa proglasio neprijateljima drustva?
10)Kojeg djoku ne izadjete javno i zastite igrace od svih i svakog koji ih omalovazavaju i vredjaju konstantno?Zasto ne stanete kao pravi roditelj i svoju "decu"ne zastitite od "zla"?
SAMO DESET PITANJA,jer pretpostavljam,vi nemate vremena, i nemate sluha za "maleobicne navijace"
Vi imate obaveza u vasim jakim firmama, stranackim sastancima i ruckovima negde u "ladu"..Razumem naravno,i sve je OK.Nastavite vi sa svojim"aktivnostima" cerupanja PARTIZANA i unistavanja onog sto je stvarano tolike decenije.Nastavite ali znajte,ni jedan do sada nije ovako poceo i ovako se zamerio skoro svima.I onima koji smeju,i onima koji,zbog politike,ne smeju da vam to kazu.
Ja smem!!!Mogu i hocu!!!JER MOJA STRANKA JE PARTIZAN CITAV ZIVOT i od njega NISAM(,a mogao sam i mogu),UZEO NI PARU,NI CENT, NI JBN JEDNU JEDINU PRIVILEGIJU!
MOJA PRIVILEGIJA JE STO VOLIM PARTIZAN!!!
GOXY:)

Нема коментара:

Постави коментар