expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

уторак, 12. мај 2015.

DESET KRATKIH PITANJA KAPITENU REPREZENTACIJE...

 NAJVECE HVALA MOJOJ MIKE,  JER JE IZASLA U SUSRET  I ODGOVORILA NA 10 "PITANJA NA BLIC" I STO MI JE UCINILA  TOLIKU CAST I PRILIKU DA NAPRAVIM, PO PRVI PUT, I OVAKVU VRSTU BLOGA!!!
HVALA

1. Da li verujes da Goxy postoji?
M.D.-To bi bilo kao da me pitas dal verujem da andjeli postoje a moj odgovor bi bio DA!!!
 2. Da li se tvoje suze razlikuju od suza obicne devojke?
.M.D.-Prelepo pitanje. Moje suze padaju na gore, pa ti dodji do odgovora sam!
 3. Da li na utakmici primecujes kad te neko provocira iz publike?
M.D.-Kada sudija podbaci loptu ja zaboravljam sve i fokusirana sam samo na loptu i protivnika. Ne moze mi niko nista jaca sam od sudbine . :)
4.  Da li mislis da tvoja sreca posle utakmice zavisi od rezultata u njoj?
M.D.-.Moja sreca zavisi od mene same. Tako prihvatam poraze a merila posle dobijene utakmice nema! Na kraju krajeva ne znate osecaj koji me vec godinama prati uzdahnem kazem: Dobro je, nastavljas dalje jos jedna tvoja pobeda bez povrede ziva si zdrava si na kraju je to jedino vazno.
 5. Da li u zivotu vise cenis iskrenost ili uspesnost?
M.D.-Najvise cenim dobrotu, ona je neprocenjiva jednostavno!
6. Da li cenis "obicne ljude" oko sebe?
M.D.-Svi moji prijatelji su obicni ljudi ali samim tim neobicni. Nemam ih puno ali srecna sam sto ih imam...

 7. Da li ustajes na levu ili desnu nogu?
M.D.-Haha jao Goxy veruj mi da je najgore kada ustanem na glavu tada bezim sama od sebe hahhh

 8. Da li pred utakmicu prvo oblacis sorts ili dres?
M.D.-Pa,  o tome nikada nisam razmisljala ali pred utakmicu mi je najvaznije da se nasminkam, nije se jos desilo da na utakmicu izadjem bez sminke

 9. Da li jaca i veca zelja za Olimpijadom ili PARTIZANOVIM dresom?
M.D.-Partizan ne zelim da uporedjujem ni sa cim ni sa kim, Partizan zivi u mom srcu i sve sto sam imala sa Partizanom nema cenu!
Moj san je Olimpijada od malih nogu od kada postojim Cuda se desavaju ona su moguca!!!

10. Da li si vise svojih slika videla u stampi ili kod mene na zidu?
M.D.-Na to pitanje vec znas odgovor ali neka ti bude.Cast mi je i zadovoljstvo sto krasim tvoj zid svakog dana. Rekla sam ti da ne preterujes zbog drugih, veruj mi stampa je mala maca za tebe!!!:)
...TO JE TA...NEPONOVLJIVA...MILICA DABOVIC!!!
GOXY:)

Нема коментара:

Постави коментар