expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

субота, 6. јун 2015.

SIMPATIZER ILI NAVIJAC, PITANJE JE SAD?

 Trazis, "kopas", pravis i objavljujes vesti po citav dan....Pises blogove,mastas o knjizi, cekas da svane da bi pricao o svom PARTIZANU...Kujes planove sa proverenim PRIJATELJIMA, sanjas sa pravim CRNO-BELIM sanjarima...Nadas se da ce svi oni kojima si bio"legenda, cudo"ali i "prosvetitelj, lelemud i nistavilo"opet se pojaviti ovde i samo nastaviti MISIJU zvanu"VOLIM ISTINSKI PARTIZAN"!
Prazan, da prazniji ne mogu biti...Mozda zato sto je mrtvilo i na terenima,mozda zato sto prelazni rokovi nisu vise ni P od onih starih?
Mozda?Tesim se a znam da nije to.
Jasno mi je sve,ali prihvatiti nikada necu.
PARTIZAN volim, i kada su tu deca, kada me traze prijatelji kada radim na poslu.PARTIZAN volim i njemu se divim i kada mi nije ni do cega, kada imam gomilu privatnih i poslovnih problema.Nema odustajanja JEDINO u toj ljubavi i jedino u tom pravcu.Nema izgovora tipa"zaljubio(la) sam se, ne da mi decko ili devojka...Nema toga ni kada promenis ulicu, grad, drzavu...kada ne mozes doci ili kada visis po citav dan oko stadiona...Kazem,razloge mogu naslutiti ali NIKADA prihvatiti.
Naravno,nisam ja zaista nikakav prosvetitelj i sveznalica.Naravno da ima jos milion nacina da se LJUBAV prema PARTIZANU iskaze osim na ovaj nacin i ovde.Ali, jako mi se cini da je sve vise simpatizera i nazovi navijaca, a sve manje onih pravih i "zivot dam" ljudi koji i ovo ovde sve shvataju na pravi nacin.
Da se mi razumemo...Nikoga pojedinacno ovde ne prozivam i na nikoga ne mislim licno.Ne mislim cak ni na one kojima sam bio"legenda", koji su me dizali u nebesa niti na one koji "nisu sreli boljeg i iskrenijeg"coveka u zivotu...Ne mislim ni na one ljude koji su se "izgubili"negde u komunikaciji koju smo pre imali ovde...Jednostavno i iskljucivo mislim na nas PARTIZAN i na nacin koji sada postaje sve vise "moda"u GROBARSTVU.
Navijanje i druzenje"dok ide dobro", u danasnje vreme, KAZEM mogu da SHVATIM ali zaista NIKADA DA PRIHVATIM!!!
GOXY:)


Нема коментара:

Постави коментар