expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

уторак, 22. септембар 2015.

NECE VAM USPETI, KARAKTERNE OSOBINE!!!


 Mozda se to granici sa ludoscu ali, nece me slomiti ni jedna jedina podmetacina, ni jedan jedini "niski udarac" ni jedan jedini kurvanjski potez onog koji stoji iza svega ovog...
Tri godine ljubavi prema klubu pretoceno u ovo savremeno cereslo, neko je pokusao i pokusava da mi izbrise gumicom ili prijavama "mocnom" fb "konzilijumu" koji ce odluciti sta dalje sa mnom kao "pacijentom"...
Plitak ljudski um, okovan ljubomorom, neznanjem, neidentitetom, nikada ne moze shvatiti da je LJUBAV PREMA PARTIZANU nesto sto se ne moze izbrisati, nesto sto ne traje tri godine od kako je onog profila, i nesto sto ne moze stati.Kurvetine u dusi nikada nece shvatiti da je PARTIZAN smisao mog zivota i da moj rad ovde nije sve sto sam davao, dajem i dacu uvek njemu.Pizd...ne, kao karakterne osobine, NIKADA nece zaustaviti u meni nesto sto traje  CETRDESETAK GODINA i sto ne moze ni jedna oloska glava shvatiti u svojoj dzukackoj nameri da me omete, prekine i zaustavi.
Meni nije tesko da opet i opet i opet pocnem...Meni nije tesko da ponovo skupljam oko sebe SESTRE I BRACU koji su ODABRANI od strane onog gore, koji sve vidi i sve cuje.Nije mi tesko, da svoju LJUBAV, koju iste te karakterne osobine  nemaju, ispisujem i sada kada ce ove blogove citati samo par vas ODABRANIH.I sve to u zahvalnost svih, skoro 80 000 poseta ,blogu jednog malog CRNO-BELOG vojnika.
Onaj stari profil trudicu se da vratim.Ponudicu im ime i prezime, ponudicu im identitet, sliku...sve sto traze.Neka se "konzilijum" nagleda a kurvetine iz rupa, nazovi "prijatelji" i pizdeti..e u dusi nasladjuju, nahrane svoj ego i budu zadovoljne...Meni to nikada nije bilo ni vazno ni bitno.Bila mi je i bice vazna samo ISTINSKA I ISKRENA LJUBAV prema PARTIZANU koju mnogi od nas imaju i imace do groba...
Ovi ostali neka u svoj grob nose licemerje, kurvarluk i necovecnost!!!
GOXY:)


Нема коментара:

Постави коментар