expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

уторак, 1. септембар 2015.

OPET CEMO STRPLJIVO CEKATI DA ZLA NESTANE...:!!!

 Lomic-"imao sam zelju da dodjem,ali...visa sila"...
Jovanovic-"imao sam zarku zelju da se vratim, ali...visa sila"
Zdjelar-" igrao bih u Partizanu ali...visa sila"...
Delic-"HVALA PARTIZANU sto me ceni , ali...visa sila"...
Krasic-"prija poziv , ali...visa sila"...
Pamtimo mi već ovo vreme i ranije...i tada su otimani, ucenjivani i zaplasivani igrači,porodice,njihovi klubovi...mi sedeli i čekali...sigurni u svoju veličinu...i ovo danas,bas kao i ono Miljanicevo,Sajberoovo,Pixijevo i Zloterzicko vreme, proći će i lane će se zvati...mnogi će nestati a mi ćemo i dalje ostati ,samo "MALI PARTIZAN".
I NEKA SE CUJE:
"VISA SILO", ZNAJ DA NAM JE SVE JASNO I DA SVE VIDIMO...
SVE SMO MI OVO VEC PROSLI, BILI STPLJIVI I DOCEKALI...CEKACEMO OPET JER MI ZNAMO DA VOLIMO, CENIMO I BODRIMO NAS KLUB I U BOLU I U RADOSTI...
VIDIMO SE KAD ZLA NESTANE!!!
GOXY:)


Нема коментара:

Постави коментар