expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

среда, 28. октобар 2015.

KOMPANIJA "DAIKIN" PRIMILA PISMO GROBARA !

 Misija DRAGANA SIBALICA u dalekom Japanu,danas je dobila svoj pecat za istoriju.Prva kompanija koja je primila ovog naseg GROBARCINU, ujedno je dobila i prvo pismo koje DRAGAN nosi kao vid borbe za KK PARTIZAN !
 Ovo je samo deo slika  koje svedoce o istorijskoj poseti jednog od nas  koji ZIVI za PARTIZAN!
BRAVO DRAGANE!!!
 STATUS DRAGANA SIBALICA NA FB:
U glavnom predstavništvu kompanije Daikin me dočekao lider za globalnu strategiju Mitsuru Nakamura kome sam predao pismo podrške Kk Partizan... Izrazio je duboku zahvalnost za promociju njegove kompanije u Srbiji kao i svetu a pismo je inače odmah pročitao celo i rekao da će sve što se toga tiče biti detaljno razmotreno. Takođe dobio sam i mali poklon od kompanije uz izvinjenje da su kasno saznali da stižem inače bi me prigodnije dočekali. Oko sat vremena sam proveo u kompaniji uglavnom odgovarajući na pitanja o mom putu od Srbije do Japana biciklom... Tako da grobari ako Daikin bude sponzor košarkaškom klubu svi po jedan Daikin klima uređaj da kupimo ionako im je predstavništvo u Beogradu u samoj blizini stadiona na početku južnog bulevara na Autokomandi...

GOXY:)

Нема коментара:

Постави коментар