expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

субота, 21. новембар 2015.

NERASKIDIVO PRIJATELJSTVO !

 Prijatelji i "prijatelji"...Svi su mi dragi i sve ih razumem, postujem i cenim...Od onih najiskrenijih koji su samnom u dobru i zlu, onih koji bodre, tapsu i prate,pa sve do onih koji jedva cekaju da zabiju noz u ledja,koji me mrze i ne mogu statusa videti kod mene...
Sve mi je jasno...Jasno mi je sta mi zele oni koji obecavaju i ispunjavaju, oni koji koji me postuju i prate, oni koji nude sve i svasta a ne daju nista...
Ja za sve takve postojim, pisem i radim sve ovo.I kao takav, na svu moju radost, nailazim na ljude koji,postujuci i priznajuci moju ljubav prema PARTIZANU, vide u meni iskrenog i pravo prijatelja.
O ovom prijateljstvu vec je pisano...Pocelo je nenadano, neplanirano, poslato od onog gore izleda, sa zeljom da dve osobe spoji u neraskidivo prijateljstvo, njihove porodice ucini bliskima, a srecu zbog svega toga,dodeli obostrano.
Ja ne brojim dobijene poklone, ne zelim da se zahvaljujem na doceku u Herceg Novom za moju cerku, necu da pokazujem javnu srecu zbog svake ikone iz Ostroga...Ne trazim ni da to niko isto meni cini i ugadja i da me "kupuje" nicim...Ali, jednostavno ovde, oseca se ISKRENOST, POSTOVANJE I CISTOTA svakog poteza, poruke i reci jedne osobe koja, iako poznata i priznata,nalazi vremena, nacina i zelje da ovo prijateljstvo neguje i ceni.To je ono sto je izdvaja od svih mojih sportskih prijatelja, ciji broj nije mali, i nije zanemarljiv.
Da se mi razumemo:Kako god ko ovo shvatio, BRANKICA HADZOVIC je LAFICA od ZENE,GROBARKA do KOSKE i MOJA ISKRENA PRIJATELJICA, Ona u svemu ovome ne vidi korist, zelju za eksponiranjem i nametanje misljenja.Ona za sve ono sto cini za nase prijateljstvo,cisto i iskreno, ne trazi nista za uzvrat, ne zeli aplauz, blog, pricu...
Ali, ja zelim da svi vi , koji ovo zelite procitati, znate  da postoji osoba koja svoja dva slobodna dana u pauzi izmedju obaveza,iskoristi izmedju ostalog, da usreci svoje PRIJATELJE! I pored porodice, prijatelja oko sebe, momka i druzenja, bilo je vremena i za postu, paket i prijatelje negde tamo...
E pa, postar je doneo, paket je otvoren i ja OPET mogu zahvaliti jednom zajednickom prijatelju, jednoj nebitno-bitnoj utakmici pre vise od dve godine i BOGU, koji su mi poslali :PRIJATELJICU ZA SVA VREMENA !!!
HVALA BRANKICE HADZOVIC~poklon je nebitan, bitna je tvoja DOBROTA I CESTITOST !

GOXY:)

Нема коментара:

Постави коментар