expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

четвртак, 28. јануар 2016.

CRNO-BELI BUKVAR JE STIGAO !!!

Tu je opet...Ponovo je zastitni znak mog profila, ponovo je uz moje ime i uz moj potpis.Vratio se onaj prepoznatljivi deo mene, u danu kada je i zivotni san ostvaren!
Oni koji su me molili da ga vratim, kojima je ovde bilo neobicno bez njega i koji nisu navikli na "takvog mene", znaju o cemu pricam.Znaju i zasto je nestao i zasto je upravo sada vracen..
Ne znam dokle ce sve ovo trajati ali, jedno sada mogu obecati.Nikada vise nece nestati odavde, nece biti izbrisan i nece vise nista moci da utice da ga nema.Sve dok bude ovog pofila, stajace uz mene.
Jer, SAN je ostvaren.Ispunjena je zivotna zelja da moja deca imaju uspomenu na svog roditelja koji je znao da voli, ceni postuje...Ispunjena je zelja da im ostane trag, makar kod hiljadu dusa, da im je otac ili deka bio PARTIZANOVAC, ciste duse i iskrenog srca.Ostvaren je san da sutra, kad me ne bude, uzmu ovaj komad knjige, i s ponosom kazu da sam bio i bicu uvek njihov.Kakav, takav...ali njihov.
Znaju oni dobro, kao i mnogi ovde, da je sve ovo cista emocija i ljubav.Prepoznali su mnogi, poput velikog coveka Dusana Petkovica, da ovaj poduhvat moze biti veliki za iskrene GROBARE, njihovu decu i njihova pokolenja.Osetili su posteni, da opet mozemo biti PRVI u necemu, kao i sto smo uvek bili.
I HVALA vam na tome:Dusane,Ivana,Stanislave, Miki, Nenade,Deki...HVALA svim ostalima koji su iskrenim savetima, podrskom, bodrenjem i istrajnoscu da ga naruce doprineli da imamo nesto ovako.Bez obzira, da li ce sve ovo biti  " medju nas "1 000 , ili ce se siriti kao epidemija,ja ostajem vecno zahvalan vama.Svima koji su jednim slovom, poslali znak odusevljenja, divljenja ili paznje...svima koji su bili tu,cekali ga, narucili, dobili...
CRNO-BELI BUKVAR je pred vama.Svestan da ce biti "hiljadu zamerki, stotine saveta, milion nadjenih gresaka",ipak  sam miran i srecan.Jer, uradio sam nesto iz srca i duse, uradio sam nesto iz zadovoljstva i ljubavi.Oni koji znaju mogu i hoce bolje-neka izvole.Oni koji imaju bolje ideje, jace prijatelje, snaznije motive-neka pokusaju za sebe.Oni koji pisu lepse pesme, koji imaju neke svoje "idole",neka se drznu na ovako nesto..Ja imam svoj "pecat" kojem su se neki smejali, ciju su ideju nipodistavali a ljude koji su hteli da pomognu, vredjali.Takvima na cast svi oni njihovi statusi ironije, podjebavanja i  licne nekulture.Takvi ovde zaista vise nisu ni bitni, ni ti ce ikada vise i biti.Meni i mojoj deci ostaje MOJ BUKVAR,MOJ PARTIZAN I MOJI PRIJATELJI !
OSMEH je vracen, CRNO-BELI andjeli imaju sada svoj BUKVAR, moja porodica, iskreni i pravi prijatelji,zajedno sa mnom, su presrecni...A, Vi...kako te???
GOXY:)


Нема коментара:

Постави коментар