expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

уторак, 15. март 2016.

CRNO-BELI BUKVAR~OD AMERIKE DO MAKEDONIJE...

 CRNO-BELI BUKVAR, za sada je nasao put, od Amerike, Austrije, Francuske do Makedonije, Republike Srpske i Crne Gore.
Sama cinjenica da su Vase reakcije na njegov izgled,kvalitet i sadrzaj, veoma pozitivne i iskreno radujuce, dovoljna je da kazem da sam svoju misiju izvrsio
Stanje u drustvu, medjuljudski odnosi i stanje u samom JSD PARTIZAN , opet mi ne dozvoljavaju da budem onoliko SRECAN koliko bih mogao kada bi bar jedna akcija bila sprovedena od strane voljenog SDa a koja bi se ticala "BUKVARIZACIJE" svih malisana kojima je sudjeno da budu ljudi a ne brojevi.
Ja sam "malen, nemocan i nestrucan" da sprovedem u delo san mnogih ovde kao i zelju da ova knjiga bude nesto PRVO I AVANGARDNO u svetu. Oni koji to trenutno mogu, na zalost, izgleda nece i ne zele !?Ne naravno, na moju, nego na zalost sve te dece koja bi svoja prva slova ucila iz ovakvog bukvara.
Dakle,ja cu cekati neka bolja i srecnija vremena.Cekacu neke koji ce prepoznati i istinski hteti da pomognu da budemo PRVI I ISPRED SVIH.Do tada, bolece ramena od silnog tapsanja i laznog 
ushicenja onih koji mogu a ne mrdaju ni malim prstom da ovu ideju rasire i podignu na PARTIZANOV NIVO !!!

GOXY :)

Нема коментара:

Постави коментар