expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

понедељак, 23. фебруар 2015.

"ANTIVUCISTI I NAPREDNI SLUHISTI"..

"ANTIVUCISTI I NAPREDNI SLUHISTI"..
Znam vrlo dobro da sam ovde za neke bio prvo izmisljen, pa zatim klinac i balavac...Islo se do toga da sam bivsi kosarkas konzerviranih a zatim i njihov "obozavalac"....Nazivaju me ljudi: "sarlatanom, duhom, foteljasom, nepismenim laprdalom..."
Nista, ama bas nista ne moze da me odvoji od namere da ovo sto radim, nastavim i dalje.Takvima ja ne mogu objasniti da ja ovde uopste nisam bitan.Takvi nikada nece razumeti da postoje ljudi koji jedino znaju za PARTIZAN i nista vise.Takvima necu prevoditi da me ljudi ne interesuju,njihovi polozaji i opredeljenja da me ne doticu i da njihove namere ja ne ispravljam.Za takve je spansko selo moj osecaj koji imam kada mi ljudi pridju, pozdrave i cestitaju na svemu.
Ja nastavljam dalje.Neka takvi slobodno nastave svoje, ja cu svoje.Neka sumnjaju u upravu, neka je podrzavaju, neka se bave politikom, ekonomijom,"znaju sve i mogu svasta"Neka im smeta svako a neka imaju svoga.
MOJ JE PARTIZAN...i TAKO CE OSTATI!Uprkos uvlacenju u prljave igre, uprkos nerazumevanju mog GROBARSTVA i uprkos prisvajanju za "moje i nase" ja sam mali vojnik,veran samo jednom imenu.
To dugujem vaspitanju od malena, to dugujem bivsim i sadasnjim CRNO-BELIM PRIJATELJIMA, onima koji su negde gore i onima koji me znaju kao PONOSNOG GROBARA!
Neka dodje marsovac, neka vladaju antivucisti ili njihovi protivnici,ja bre ostajem isti!PRESRECAN sa svojim GROBARIMA, bas onim koji su me docekali OPET kao svoga na jednom mestu u jedno vreme!Oni i znaju kakav sam ja DUH a za ostale ....
ma znaju oni...iako ja ne psujem nikad ovde!:)
GOXY

Нема коментара:

Постави коментар