expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

понедељак, 2. март 2015.

PARTIZANE JEDINI, MI ZA TEBE ZIVIMO...

 Bio je to jako cudan san...U njemu sam upoznao mog junaka, pametnog, divnog, prelepog,predobrog...i sve ono sto moze da se podrazumeva pod onim:"Nista mu Bog nije ostao duzan"
Sve je naravno i teklo kao u snu,sve dok mi moj JUNAK nije poverio svoj bol,strah i strepnju.
U zivotu ima sve...paznju, ljubav, postovanje, predivnu porodicu,CRNO-BELE prijatelje,,,Sve, s tim sto se jbn zivot potrudio da izrezira dramu i poigra se sa onim najvaznijim-zdravljem.
Tri godine msm da je proslo. a rekli i davali su tri meseca,,,Samo junak zna kako je u dusi koliko bola ima i koliko pati.Pati ali NE DA DA SE VIDI.Na usnama,kroz ceo san,bio mu je samo PARTIZAN,borba za klub,ljubav prema njemu,njegov JUG,navijacka pesma,njegovi GROBARI!
Sve ono sto ga,kako kaze,odrzava u normalnom zivotu. sto mu daje snagu da normalno funkcionise i "normalno"zivi".
Ni jednog trenutka se nije zalio. davao povoda za neko saosecanje ili zaljenje.Gordo i ponosno nosi tu tajnu u sebi i ne zeli niko da pomisli da ga gleda sa nekom tugom.Pogleda punog zivota,samo smo se pozdravili na rastanku i kraju sna,i moj JUNAK je otrcao na svoj SVETI JUG.mesto koje leci sve.
A vi, funkcioneri JSD PARTIZAN...dok negde budete pijani i debeli sedeli u restoranima i trosili novac nase SVETINJE pomislite bar jednom da na JUGU postoji mnogo ovakvih "snova"i ovakvih JUNAKA.Pomislite bar na trenutak da na SVETOM MESTU postoje JUNACI kojima je PARTIZAN lek i spas.Nije sve "stoko pokvarena"u novcu, autima i luksuzu.Nije sve u prevarama.vasim spletkama i zeljama da ,unistavajuci PARTIZAN, sebe obogatite.Okrenite se oko sebe i mozda upoznate nekog slicnog kao sto je moj JUNAK iz mog sna!
CRNO-BELO SRCE, JACE OD SVIH VAS!!!
GOXY:)


4 коментара:

  1. Gocili,ti si jedinstvena i neponovljiva osoba,i cast mi je i sreca sto sam sa tako fenomenalnom osobom prijatelj.Divim se tvojoj ljubavi prema Partizanu,i znam sa koliko zara i entuzijazma navijas za svoj omiljeni klub,ne samo u Srbiji,nego i svuda po Evropi.Mnogi muskarci ti nisu ni do kolena i od tebe mogu nauciti kako se podri klub,i onda kada mu ne ide najbolje.Znam kroz koji pakao u zivotu si prosla,i ne zalis se,ne odustajes,ides napred kroz zivot,ne predajes se....Jos jednom cu reci:CAST MI JE STO TE POZNAJEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dejo prijtelju ,brate moj hvala ti na ovim divnim recima ,znam da tako i mislis.Hvala ti brate moj.. :)

      Избриши
  2. Goxy,cast mi je sto si mi prijatelj.. Hvala ti na ovim prelepim recima.. Pogodio si me pravo u srce.. Hvala ti do neba.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cast i zadovoljstvo je moje!Cudan je san, ali i ubedjen sam, sa SRECNIM KRAJEM!!! GROBARSKO SRCE NE POZNAJE PREPREKE!!!

      Избриши