expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

петак, 21. август 2015.

KO JE OD NAS "ISPRAVNIJI I VECI GROBAR"???

 Opet podele?Opet ce biti :dobrih i losih" GROBARA?
Sta bre koga briga sta i kako misli jedan maleni Goxy?Niste me pitali ni kada sam DULETA VUJOSEVICA branio od istih onih koji ce u nedelju bitiu prvim redovima"njegove odbrane", ni kada se u hali orilo "Svinjo debela"posle njegovog povratka,iz istih tih grla koji ce ispred severne tribine urlati drugacije u nedelju.A, ni kada sam na prste mogao nabrojati "nas cuvare njegovog rada i dela"...
DULE VUJOSEVIC je ZIVA LEGENDA NASEG PARTIZANA!Trener koji je u Evropi cenjen postovan i uvazen.Covek cija se rec slusa, ciji igraci po Evropi i svetu pronose sveto ime i cije se ime izjednacava sa imenom PARTIZAN.
covek INSTITUCIJA, covek HEROJ i covek PARTIZAN!!!
Ali i covek koga sam ovde jos prosle godine JAVNO ZAMOLIO da je DOSTA VISE!Zbog njegovog zdravlja, njegovog imena i njegove licne buducnosti., samo je trebao uzeti stolicu , sesti pored terena i prstom pokazivati.Covek koji evidentno, nazalost, vise nije onaj stari i isti DULE VUJOSEVIC,samo je trebao tiho i mudro prepustiti posao Dziletu ili nekom drugom, spustiti loptu na zemlju i dozvoliti da PARTIZAN pokusa da pliva u mutnoj vodi mafijaskih pudlica i stakora iz predgradja.
Sada je kasno!Sada neka podele odluce ko je"ispravniji, cestitiji i manje lopov"...Sada neka teorije zavere vode glavnu rec a mi se opet popreko gledamo jer ne mislimo isto.Tako su NEKI hteli a mi udicu progutali.Da li smo somovi zbog toga,pokazace vreme.Sa ili bez sadasnjeg predsednika ili sa ili bez sadasnjeg trenera,PARTIZAN mora da razmislja zdravije i pametnije.
Da opet ne dodje do toga da branimo SVETINJU jedni od drugih...na racun trecih!
GOXY:)


Нема коментара:

Постави коментар