expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

среда, 16. децембар 2015.

ODE KOSTA, ODE I MOJA "TAJNA" :)

 Konacno sam se oslobodio jedne jako "cudne tajne" koju sam nosio u sebi i koja me godinama mucila.
Poznato je da nikada ne zelim o nasim igracima reci ni jednu ruznu rec javno i ne zelim omalovazavati ni jednog naseg momka ili devojku koji nose SVETI DRES.Sve dok su u njemu, mi nemamo "boljeg" i nas je do okoncanja karijere ili do odlaska dalje.
Kosta Perovic je zavrsio svoju karijeru.HVALA momku na svemu prikazanom,pokazanom i donetom za nas klub.HVALA mu na GROBARSTVU, HVALA na svih 2ooo i kusur koseva, na svim skokovima, blokadama...
Ali...uz Predraga Spasica u fudbalu, ovog momka smatram kao najvecu "prevaru" koja je u nasem klubu bila i postojala.Imena Golden Stejta, Barse Valensije, Partizana , Unikahe, Jeniseja meni su zaista nespojiva sa imenom i prezimenom ovog momka, njegovim ucinkom, talentom, znanjem...

 "Decko sa jogurt rukama", bio mi je od pocetka svoje karijere.Nekako metiljav, dezorjentisan,nezainteresovan...bas sve ono kako sam ga video i kako mi je kao takav, kidao nerve na svim utakmicama.Predodredjen da svojom visinom "jede"sve oko sebe,dozvoljavao je vrlo cesto da mu lopte ispadaju, da ga pasovi saigraca pogadjaju u glavu, noge, ruke...uvek "iznenadjen"svim oko sebe, za svoje predispozicije, bio je izgubljen u prostoru i vremenu.
Na pocetku ove sezone, videvsi da se vraca u SVETINJU, i to iz teske povrede, zahvalan sam bio i rekao da je potreban.Da svojim iskustvom bar,moze "zaplasiti" nekog na terenu,dati mali doprinos u ovakvom PARTIZANU i da moze pomoci u sezoni koja je POCETNA za klub. Ali...

 Jedna karijera je zavrsena.Jedan igrac PARTIZANA ide u "penziju"i ja mu od srca zelim sve najbolje.Izvinjavam se onima koji ga vole i cene i koji smatraju da je igrac za velika dela.Ja jednostavno, nikada necu moci da shvatim kako i zasto je Kosta Perovic propustio sve ono sto su mu priroda i Bog dali na rodjenju?
Pre neki dan sam i rekao prijateljima u okruzenju.Nikada niciji dres,majicu, autogram nisam trazio...Nikada molio i zeleo poklon.Ali, od KOSTE PEROVICA zelim da imam uspomenu kao od nekog ko je za mene , uz Pedju Spasica, bio takva i tolika misterija PARTIZANA!!!:)
GOXY:)


p.s. Iskren stav i ironija sastavni su deo ovog bloga!:)

Нема коментара:

Постави коментар